Seguidores

martes, 6 de agosto de 2019

INSTINT



Que cap persona em detenga amb la meus sensació
que sóc lliure i cap cosa vull sinò ser jo
que a cap persona precise a cap persona reclame
doncs ni vull poseïr ni que em poseisquen
tan sols el meu sentir és la meua major posesió
eixa que cap persona pot  arrebatar-me
eixa que em cambia per un sol instant.
Que cap persona em detenga en el meu desig
per a poder apagar el foc que porte dins
per a saciar la sed de plaer que tinc
per a oblidar el dolor que tant sentisc.
Ja no hi ha cap prejuici ni tabú 
que tantes voltes m'ha recriminat.
Ja no existix ni culpa ni pecat
creència obsoleta d'una cosa tan necessària.
Ara m'alimente del erotisme iluminat
sacie la sed de plaer tantes voltes amagada
faig cas del instint tan natural e innat
que cura ferides i allunya tristesa i llant.
Ara sóc eixe animal instintiu y salvatge 
llire de qualsevol raó i lògica,
aquell ser que amagat per temor i culpa
ix del seu amagatall deixant la seua atadura .

Rosa Mª Villalta Ballester

10 comentarios:

  1. L'erotisme iluminat es un bon aliment.

    Petons.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Toro Salvaje per la teua presència en este blog.
      Salutacions.

      Eliminar
  2. Un plaer navegar per els teus versos sempre eterns.
    Cuidat molt!
    Petons.

    Moltes gracies guapa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies a tu Anna, per la teua visita i les teues paraules.
      Salutacions.

      Eliminar
  3. Tothom neix lliure i lliure s'ha de seguir vivint. Molt maco
    Una abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Julia per la teua visita i les teues paraules.
      Salutacions.

      Eliminar
  4. Muy bonito ! Me encantaría verte pronto por mi blog y saber tu opinión sobre mi última selección de vestidos ! Feliz fin de semana ! 👗👗👗

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Carolina,
      me alegro haya sido de tu agrado.
      Y ya me tienes ahí en tu blog a ver tu selección de vestidos.
      Saludos.

      Eliminar
  5. Es la primera vez que te visito en este espacio y tropiezo con cantidad de palabras que no entiendo.
    El escribir y dar rienda suelta a todo aquello que se nos pasa por la imaginación, es la mejor terapia, te lo digo por experiencia.
    Te deseo que tengas una feliz semana.
    Cariños.
    kasioles

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Querida Kasioles,
      gracias por visitar este otro blog que abrí en valenciano. Y quizás haya intuido lo que expresas, que últimamente doy rineda suelta a la imaginación que nunca tuve. Y no voy a negarte que me gusta.

      Gracias de nuevo Kasioles.
      Saludos.

      Eliminar